Wachttijden
Het doel is om wachttijden zoveel mogelijk te voorkomen. Daarbij is het belangrijk dat u probeert ruim op tijd aanwezig te zijn. Wij proberen ons ook aan de afgesproken tijden te houden. Het blijft echter wel mensenwerk, dus soms kan het iets anders lopen dan gepland. Wij hopen dat u daar begrip voor heeft.
Annuleren van afspraken
Als er een afspraak gemaakt wordt reserveren wij tijd voor u. Indien het echt niet te vermijden is om uw afspraak af te zeggen, verzoeken wij u dit dan minstens 2 werkdagen van tevoren te doen. Wij zijn dan in de gelegenheid om een andere patiënt op de vrijgekomen plek in te plannen. Zo voorkomt u dat de gereserveerde tijd toch in rekening wordt gebracht.
Betalingen
Op dit moment kunnen we bij de volgende verzekeraars rechtstreeks declareren: CZ, Delta Lloyd, OHRA en Nationale-Nederlanden Zorg.
Heeft u een andere verzekeraar, dan krijgt u de rekening van ons mee. We vinden het prettig als u de rekening meteen, liefst per pin, betaalt aan de balie. Mocht het niet uitkomen meteen te betalen, dan mag de rekening ook eerst mee naar huis om ingediend te kunnen worden bij de verzekering. Wij hanteren een betalingstermijn van 4 weken.
U kunt natuurlijk alleen maar de rekening indienen bij uw verzekering als u ook voor deze kosten verzekerd bent.
Voor rekeningen die niet op tijd betaald worden, schakelen wij het incassobureau MediCas in.
Via onderstaande link vindt u meer informatie over de betalingsvoorwaarden.
Onze klant is koning!
Ons team doet haar uiterste best om u kwalitatief maximaal te bedienen. Maar desondanks kan er onverhoopt iets niet helemaal gaan zoals gewenst. Als u ergens niet tevreden over bent, vertel het ons!
We zullen er alles aan doen om u tevreden te stellen.
Mocht u desondanks bij een andere instantie te rade willen gaan, dan kunt u terecht bij de klachtencommissie Tandheelkunde, waarbij wij zijn aangesloten via de Associatie Nederlandse Tandartsen.